fredag 11 januari 2013

BORIZ LÄNGTAR NOG HEM

Suttit i telefon mest hela förmiddagen känns det som....
Pratat med djursjukhuset bland annat. Tror Boriz längtar hem. Igår hade han varit hängig o ville inte äta..åhhh längtar efter sötisen. I dag hade dom bytt bandage, har inte kommit mkt från dränet. Han hade ingen feber, va ohalt men svullen....hmmm precis som när han kom dit då...tänk om det inte hjälpt att försöka laga honom????  Jäkla små otäcka sticksår !!!

Kallt om nostippen i dag. Bister vind!
Kroppen ogillar verkligen detta väder. Kom knappt ur sängen i morse. Fingrarna som tjocka korvar o varenda led o muskel värker så in i H&¤%/#"e
Ska bege mig ut o mocka stallet nu efter styrkt mig med 3 stora koppar kaffe o en kanelbulle :)

I eftermiddag lektioner o sen måste jag försöka simma i kväll o leda till mig!

I helgen är det en del lektioner inbokade på både små o stora hästar!
OM nån mer vill rida finns plats på söndag em!!! Hojta till i så fall....

Jag måste dessutom sätta mig o fakturera en del o göra klart resterande tråkiga pappers arbete så M får jobba lite :)

//Bubbel - står snötäckt med rumpan mot vinden

Inga kommentarer: