tisdag 29 januari 2013

INGET VIDARE

Mörkt , trist, klaffsigt & halt!
En allmänt trist dag.
Suttit med en massa måsten vid dator, telefon o fakturor :)
Många koppar kaffe har det gått åt.

Även lite ridhus o stalljobb såklart!

Plockat av Boriz sitt bandage - hittar fortfarande inte några stygn att ta bort...vem har ätit upp dom tro??? Nu får han ialla fall vara nakenfis o börja busa utomhus igen om nån dag !
Världens snällaste gosse är han om än lite busig!!!

Blöta äckliga hästar o täcken på tork!

Spek som inte skulle komma - vill nu komma , men det får bli i morgon eller i helgen!

Bytt telefon idag igen, kör nu ajfån igen!!!
Lämnat tillbaka bredband m hemtelefon - fungerar icke ute i tassemarkerna. Slapp vara lika arg denna gången jag pratade med dom ialla fall!!

I morgon ska vi till staden lilla J o jag!
Hospitalet o lite shopping.
Därefter skynda hem o ha lektioner från 16.30 - japp , stressig dag!!!

En annan sak ...OM jag har en rubrik i mina inlägg som verkar lite eländig då har jag VÄLDIGT MÅNGA fler läsare än vanligt har jag märkt...beror det på att ni är fasligt nyfikna, bryr er om vad som händer eller gottar ni er i andras eventuella olycka???? Haha, tror bara jag ska köra depprubriker för att få mååååååååååååånga läsare...prutt på er o ha en bra kväll...det ska jag !!!

Pusspuss
//Bubbel - nyfiken i en strut

Inga kommentarer: