torsdag 31 januari 2013

MÅNGA NÅLAR

 Varit på akupunktur hos sjukgymnasten i dag...fick ligga där i min ensamhet på hennes lunch med fullt med nålar på min kropp...då roar man sig med att fota några...haha. Dom på benen får ni icke se...hihi !!! Shit vad en del gör ont o idag har jag fått akupunktur för nacke, bröst o ländrygg, dumfoten o hormoner...haha dom sistnämda är kanske värst ;)

 
 
Nu ska jag ut o roa mig i stallet - mocka skiten jag inte hann i morse.
Sen ha lektioner både här o där
Hinna till Vetlanda o dansa lite också tänkte jag...är foxsugen.
 
Försökt tvätta min bil , la dyra pengar på biltvätt i Växjö . Tsssssssss....hmm, inte mkt fastvuxen sket som försvann inte. MEN jag ser ut genom framrutan ialla fall !
 
Dålig storm tycker jag....bind fast lösa saker läste jag i Aftonbladet i går kväll...gapskratt - inte ens mina IKEA påsar som låg på trappen har försvunnit i vinden.
 
//Bubbel - inte bortblåst

Inga kommentarer: