måndag 14 januari 2013

TREVLIGA GÄNGET

Trevlig eftermiddag i ridhuset.

Hade först den lilla goa döva flickan på besök som rider Råsa...Päran ryckte in o hjälpte till. Han kallar sig numera ridlärare...japp, japp.

Sen va goa Växjö gänget på besök (med förstärkning från Vetlanda i dag), ååååhhhh det gick så bra !
I vanlig ordning bjöds det på goefika i sadelkammaren efteråt...hög mysfaktor.

Tog in hästarna i em så slapp I & R göra det....såg att dom redan fixat allt i stallet i morse o jag va ju ändå där o hade många hästar inne ändå....Bra, kan ha ett insläpp till godo o dom kunde slappa i soffan....eller nåt :)

Mejlat iväg filmer på Nawell & Lorren...fick ta det jag hade.
Så får vi se vad som händer där ?????

Fick ett mms från Ville pussandes på sin matte. Dom hade det bra ihop. Kul!

I kväll pizza tajm o slökollandes på TV. Såg första avsnittet av ponny akuten. Vansinne vilka ponnyer folk köper åt sina barn...åsså kan jag gnälla om mina egna skrapar med foten eller huvet...tror jag ska vara tyst- finns betydligt värre djur märker jag :)

//Bubbel - gett ryttaren träningsvärk

Inga kommentarer: