torsdag 21 februari 2013

BAKSIDOR

Skyndade på i stallet i morse!
For till staden för sjukgymnast mm på hospitalet.
Att vara där mitt på dagen förstör liksom hela dagen tycker jag ...
Ischias igen...jo grattis. Högerbenet har domnat bort, ryggskrället värker o nacken är stel!!!
Gnällt igen om varför inget händer hos ortopeden , men ändå händer inget ...suck!!!
Man borde ha en ledsagare när man är på sjukhuset - ha med sig nån frisk för att man ska orka va sjuk liksom....nån som orkar skälla o va lite bitchig!

Passade på att handla (för mina presentcheckar jag fick då jag blev matförgiftad) kändes rätt OK ändå. Blev ju en hel del mat för det :)

Kvällen blev inte som jag tänkt, skit också!

Fryser som attans nu o borde nog sätta lite fyr i öppna spisen så man kan häva sig i soffan en stund.
Har inte tid att bli sjuk men känner mig lite hängig o seg.

I morgon ska vi rida in häst mitt på dagen :)
Lektioner o sen hoppas jag på en simkväll !

//Bubbel - äter kvällsmat



Inga kommentarer: