onsdag 20 februari 2013

GNÄLLIG DAG!

Igår åkte vi till Ullared i full bil!
Man kan faktiskt undra vad vi gjorde där....4 kassar i bagaget med hem ( på 5 pers) men trevligt hade vi o jag gjorde några fynd tycker jag.

Att åka iväg o ha trevligt en dag straffar sig genast ...
Idag känns kroppen som om någon kört över mig med ringvält o traktor :( 
Dessutom vill inte mina händer alls som jag vill. dom är klumpiga o stela
Fy vad less jag är på det här nu.
Pratat med smärtmottagningen på morgonen o nu är jag lagom irriterad för det händer inget varken hos ortopeden eller smärtrehab....hur jävla länge ska man behöva vänta överallt?????

Inte gör det saken bättre att det är drivor att plumsa i o jag avskyr snön som gör allt jobb hemma jobbigare!!!

Tian o Loreen drog båda i backen på väg ut i hagen i morse - det är glashalt under snön.

Nä nu kräver jag vår i luften :)

Tar mig en kopp kaffe o en kanelbulle, sen mocka skit o ha lektioner.

//Bubbel - hoppas på Ullareds presenter

Inga kommentarer: