söndag 17 februari 2013

HELGENS AKTIVITETER

Söndag o fick sova ut efter en helt suverän kväll i Parken igår. Hade inte en endaste dålig dans på hela kvällen o foxade mig igenom hela arrangemanget. Gott om folk o bra dansare!
 
Katten Silly har söndagsfritt helt - jag däremot har haft lektion o sen filmade vi Loreen en snutt. Inte lätt att få en ruggig ettåring att se snygg ut som sen dessutom för tillfället är stensäker i sin trav o knappt vill galoppera!!!
 
 Nu fixar jag middag o idag blir det en köttgryta på lite hopkok :)
 
 
Boris håller rent i sin box på sitt eget lilla speciella vis. Inte en endaste bajshög på golvet  - han lägger det i fönstret och i sin vattenkopp . VARJE DAG!!
 
Köp inte denna sortens höpåse . Superdålig kvalité. Efter 2 veckor har den gått så här mkt sönder....

 
Mina blommor jag fick på alla <3 -dag="" fiiiina="" p="">
 
Nähäpp det var det hela för idag !
Ska bli en slappekväll tror jag
 
//Bubbel - slappat hela dagen

Inga kommentarer: