fredag 15 februari 2013

TACOS & VIN

3 lektioner i dag med lite blandade övningar.
Gav lite aha upplevelser för ponny ekipage bara genom att få testa en annan sadel o på så sätt hamna rätt!!
Det har tränats övergångar, skänkelvikningar, fattningar & lite skolor!
En trevlig dag i ridhuset
 
For till Åseda för sedvanlig simning men hallå, där va det SPA kväll o man va tvungen att va med på den...hmmm, jag vill ju bara simma mina längder inte basta o greja med oljor o sånt!!!
 
Handlade på Coop så det fick bli taco kväll o lite vin ( Rött Morberg )
 
I morgon blir det stall som vanligt o söndag lektioner! Tror det får bli lite dans i morgon kväll också... 
 
I dag har fjordtanten ( som höll på att döden dö) fått ett nytt hem utanför Vetlanda ...tack vare att jag hörde mig för...känner mig delaktig o lättad att hon slapp lämna in!

 
//Bubbel - riden idag också

Inga kommentarer: