måndag 17 juni 2013

FYRAN + FIGARO R = MIN NÄSTA STJÄRNA

Beställt semin till Fröken Fyran....hade tänkt ha is i magen till onsdag men när veterinären åkt och jag släppte ut henne ställde hon sig för Bubbel ( snygg kille såklart) o då känns det väääääldigt långt till nästa semindag på torsdag..... Valde till sist FIGARO R till henne och han har ju passat utmärkt till hennes släktingar och jag gillar Figaro ungarnas temperament och ridbarhet. Kan ridas av alla proffs som amatörer :)

I övrigt släpper jag ut och in mammor, mockar skit, varit på vatten o byta batteri runda, tvättar häst täcken mellan varven.... Gosat fölisar och nu ska jag betala lite räkningar och fixa lunch.

I eftermiddag ska jag fixa med mamma hagen så den blir lite större (läs med godare gräs ) så hoppas jag sen att där ska bli lugnt !!!

Har en privat lektion på em o ett grupp pass i kväll , japp blir nog full dag idag också !!!

//Bubbel - ligger just nu i solen o steker

Inga kommentarer: