torsdag 27 juni 2013

SEMESTER - JAPP ,NÅGRA TIMMAR

Imorse seminering och mockning.
Därefter tog jag eftermiddagen fritt och åkte till stan med Janet och Nadja. Vi gick ett varv på Grand. Shoppade råsa jeans, ett par korta jeans ( vad sånna nu heter - under knäet)  ett par shorts och en tröja.

 Käkade men usch så äcklig mat dom har på den Thaien på Grand...kan verkligen inte rekomendera nån att äta där. Maten är verkligen jätte äcklig....

Vi var på systemet , köpte lite rosé :)

Sen till skoaffären och köpte nya gympadojjor och ett par platta bra andra skor i svart o råsa...javisst  - jag gillar råsa.

Till Hööks och deras REA till halva priset. Köpte ett rött regntäcke, nya bokstäver till ridbanan och lite lädermojs.....var rätt utplockat och hade beställt på nätet förut. Då ett täcke till Råsa, 2 schabrak och ett träns. Känner mig dock nöjd med min dag.

Väl hemma igen så plockade vi in mammor  & barn som hållt sig fint i hagarna i dag.

Stugan har inneboende på ridleden i natt och jag har fixat lunchpaket!

Hästarna har haft en dag semester...men i morgon är det fullt upp igen.

I morgon bitti kommer dom från Södra och ska kolla om jag kan hugga lite skog , vi får väl se

Natty natt

//Bubbel - ser nya hästar i hagarna i kväll

Inga kommentarer: