fredag 28 juni 2013

SEMIN TILL MIN SISTA MÄRR

Beställt semin till Nina III i dag. I år har jag valt Top Silvio Hästak. Hade en betäckning till godo på någon av deras hingstar då Råsa ju kastade i våras - törs inte betäcka om henne och dom var bussiga att jag kunde ta ett annat sto. Hoppas kombinationen ska passa  och med två individer med 9 på typ blir det nog en flott ponny i alla fall....fast Nina har ju gett tre riktigt snygga föl förut ändå ;)
och eftersom hon hoppar jäkligt bra tror jag detta blir spännande !!!
 
Blir som sagt 5 egna seminerade ston i år - vi får se hur många föl det resulterar i!
 
Mockat hos alla mammisar...det tar sån tid!!
 
Träningar i em/kväll!
 
I morgon inte planerat in nåt speciellt ( mer än det vanliga och det kan ju räcka) och söndag ska jag döma ponny dressyr hos Södermöre.
 
Japp blir nog fullt upp denna dagen också.
Kaffe och fakturering pågår just nu !!!
 
//Bubbel - vill göra nåt kul
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

sebastianmirasmilla sa...

Du vill inte låna min Coco o betäcka henne? Då blir ju jag av med henne ett tag :) Hon är fin, e-Top Nordpol-New Forest. Men antar du tycker du har tillräckligt ;(

Bubbel Dansgalning sa...

Nja får nog räcka med 5 semineringar i år :)