fredag 12 juli 2013

PÅ ATT IGEN

Falsterbo va bra o trevligt på alla vis...snåla vi hade dock inga läktar biljetter men framridningar är trevliga dom också och lite kan man ju se emellanåt.

Floricello var ju en fantastisk femåring ...man fick ju gåshud. Hmmm, varför har jag inte betäckt med honom???

 Gillade det jag såg på framridningen av Carlton Hill så jag hoppas väl på fina föl efter honom nästa år - tror han "bara" var 8:a av sexåringarna i finalen dock...haha


Dock känns det lite i längsta laget att ligga och köra tur & retur över dagen och min onda fot var inte glad när jag kom hem så sitta med fossingen i iskall vattenbalja var gött o därefter gno in den i Radital och en kylklamp på va finfint :) men är förbannat trött på den sabla foten ....usch!!!

I morse lite stokoll och seminbeställning...en vanlig fredag som kommer avslutas med att möta upp "seminslingan" i Växjö vid 20.00 !!!

Dags att stränglägga sista åkrarna för att kunna bala i helgen , vilket vi tänkt göra helt själva denna gången!!

Nu ska jag bege mig ut på vattenrunda & plocka hem några hästar inför dagens lektioner ...
För mig är semestern över!!!!

//Bubbel - jobbar lite ;)

Inga kommentarer: