söndag 4 augusti 2013

JAG KAN SE SEMESTERN I ÖGONVRÅN

Sovmorgon idag  ( igen) kryss i taket o himla gott.
Målade sen galler i stostallet så nu lyser det svart o blankt :)

Pappi kom på em för vi var bjudna till Harshult på fika som visade sig vara god middag OCH fika med en himlans god kaka som smälte i munnen. Mkt trevlig eftermiddag...

Lite mer målning nån timme i kväll och sen var denna dagen slut.

Har bokat in 3 dagars semester och f*n ta den som sabbar den nu för hotell i Göteborg på en båt är inbokad i mitten av veckan....

Men först ett gäng lektioner i morgon och åka till stan och köpa mer färg till stallet. Dags att rödfärga tänkte jag :)

Tisdag är det inbokat en Ullareds tripp med Sus!!!!

Huuuuuuuuuuuu nu känner jag nästan dåligt samvete för jag ska semestra...hujedamig , typiskt mig.

//Bubbel - unnar matte lite ledigt

Inga kommentarer: