fredag 9 augusti 2013

JAG....JAG HAR HAFT TRE DAGARS SEMESTER :)

Tre dagar i Göteborg med boende på båt

 Åkte Lisebergs Hjulet första kvällen och jag är nog världens sämste karusell åkare men hade mkt trevligt ändå i underbart väder ....
....Ja ni ser ju hur löjlig jag är :)


Päran däremot han åkte det mesta ......det är han i orange tröja

Dag två turistade vi runt i Göteborg, Maritiman, Naturhistoriska , Nordstan med shopping

Vi gick mkt....o många gatstenar finns det!!

Jag har undersökt en Ubåt från insidan....trångt!!!

PärIskåpet...hehheee

Blött!!!


Vi fick plötsligt nya frsiyrer båda två - välbehövligt!!!!
Drack öl

...Åkte Segway

Liseberg igen idag innan hemfärd...åkte både Kållerado och Flumride i härlig sol!!!

Blöta blev vi :)

Detta var den ABSOLUT VÄRSTA ÅKTUREN på Lisseberg...den långra rulltrappan upp på berget...jag blev så yr så jag visste inte vilket som var upp eller ner!!!

God mat....



På hemmaplan säger vi stOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOrt tack till Erik och Nadja som tagit hand om farmen på bästa vis....hästarna har fått vatten och omsorg, stostallets framsida var målat liksom semin spiltan och ridbanan var harvad. Hoppas dom haft lite roligt också
.....tror jag ska semester oftare ;)

 
I helgen är det tävlingar som gäller . I morgon dömer jag ponnyer i Ljungby och söndag ska vi dit och tävla Figornio LH. Kör Nadde som tack för hjälpen med stallet åsså får hon tävla världens bästa hästa ( nästan)
 
Nu hopp in i duschen och sen snooooza. Det är förbaske mig jobbigare att ha semester än vara hemma och jobba
 
//Bubbel - längtat efter matte (lite)
 
 

Inga kommentarer: