måndag 12 augusti 2013

NU ÄR DET DAGS ATT HOPPA I RIDBRALLORNA

 
 
Nu är det dags att ta tag i ridningen igen!
Platser finns i små grupper på fina välridna hästar som vanligt.
Hos mig rider du på 10 kort!
Du kan också rida privat lektion på fast tid eller bara komma och träna ibland och rida programridning när du önskar.
Tider finns måndag - fredag 
Helger dömer jag ofta dressyr och är på tävlingar så då vill jag inte ha några fasta grupper
Anmäl dig på 070 - 696 25 29
eller 
 
 


Om det är någon som är sugen på att promenadrida lite och är vuxen och seriös finns det tre ston att sätta igång. Mammorna kan gott börja jobba igen och fölen kan bo i en gemensam box under tiden!

Idag dräktighets kollades Nina och ÄNTLIGEN var hon dräktig. Fem egna betäckta ston och alla fem dräktiga ...nu är det bara att hålla tummarna för fina fölungar nästa år. Väntan är ju lång.
 
Plötsligt stod hovslagaren på gårdsplanen....hade helt missat att han skulle komma idag. Förlåt, förlåt brukar aldrig hända. Fick hasta iväg till betet och hämta Råsa och Fyran så han fick ta dom, men hade behövt sko Hexagon men hann ju inte få hem honom från Stora Heda så om han inte fixar att ha skorna kvar till nästa hovis gång får han väl ta lite semester....han kommer ju onsdag nästa vecka igen! 
 
Har haft superont i magen i dag och framåt em blev jag kräksig och helmatt och fick gå och lägga mig några timmar!!
 
//Bubbel - kvällsbusar i hagen

Inga kommentarer: