måndag 12 augusti 2013

MEJL FRÅN HÄSTKÖPARE FRÅN LÄNGE SEN

Jag fick ett trevligt mejl.....

Jag heter Lovisa och är dotter till Lotta som har Västerhaninge Ridskola. Vi köpte Chivas Regal av dig och jag tänkte skicka en fin bild på honom. :)

Det är en fantastisk häst på alla sätt och vis som alla älskar! :)
han är hela 18 år nu, men fortfarande lika pigg och glad! Han var med mig på Strömsholm förra året på ridledarkursen och alla älskade honom där! Han gick div 1 i år med en av våra ridskole ryttare och hade två ner i båda omgångarna men skötte sig toppen! :)

Det är verkligen en fantastisk häst på alla sätt och vis! :)
// Lovisa
 
Jätte kul att höra ifrån hästar man haft för jätte länge sedan och att han varit på samma ställe hela tiden. Chivas var en häst jag köpte samtidigt med svarta Cruella de ville som vi hade i många år här...en liten svart B-ponny dam med ett mkt speciellt temperament men ändå en jätte bra lektions ponny!!!
 
//Bubbel - minns ialla fall Fru Clu :)

Inga kommentarer: