lördag 12 oktober 2013

DET HÄNDER

Idag har jag tillbringat dagen i detta ridhus i Vetlanda och dömt LAP 1 och FEI inledande program för ponny 2012. Roligt att döma i team även om vi hamnade lite olika på några stycken ...men så är det med bedömning . Lite mysko dock att vi hade samma kommentarer på allmänna intrycket på dessa men gett det helt olika betalt då vi "sett" lite olika saker i helheten...thats bedömnings sport. Många fina ponnyer och ryttarna rider så noga !

Hemma har det försvunnit ändå mer av ladugården...snart ramlar den väl av sig själv :) vore ju billigast!!!
 
Köpt en padd till Hex sadel , får se om jag får upp den lite i framkant & hamnar lite bättre i den nu och inte får så ont i mitt bäcken - testa i morgon och återkommer med ris eller ros!!
 
I morgon kommer det elever här på hemmaplan...sånna med egna pållar....rooooligt!!!
Här tar vi aldrig helgfritt så är nån mer träningssugen - hör av er!
 
Däremot tar jag kvällsfritt nu, resturang Lilla Heda serverar ikväll Tacos
Tror jag ska leta upp nåt i barskåpet också
 
//Bubbel - har en knasig matte

Inga kommentarer: