onsdag 16 oktober 2013

GILLAR DAGEN

I dag har vi bla haft besök av Gunilla som tränat på favoriten Hexagon! Dom red massor av byten - duktiga!! Dessutom tog vi en fika och jag fick presenten nedan :) tack, tack!!!


Försökte fota dessa två gosnäsor ...men det var inte lätt!!!
Nån som vill ha en kattunge???? Humle och Dumle kan flytta när som känns det som!!!
 
I övrigt har jag fixat lite pappersjobb ( känner mig jätte duktig på den fronten för närvarande) fått upp nya garderoben och börjat fylla den så smått...känns inte alls svårt! Ryckt halva Hexagons man...det tar ju sin lilla tid. Haft några träningspass i ridhuset och som avslutning i kväll jobbade jag och Nadde med Nawell som sköter sig exemplariskt !!! Han är verkligen en härlig unghäst.
 
Han fick börja med att springa av sig lite bus lös och sen arbeta i lina och som avslutning med ryttare!!
 
Nawell LH e: Weltman - Maraton- Aladin Z
 
I morgon halvdag på sjukhuset sen hoppas jag att jag hinner med lite dansträning i Vetlanda på kvällskvisten!!
 
//Bubbel - gillar sånna här dagar

Inga kommentarer: