torsdag 17 oktober 2013

PUCKOT

 Förstod inte alls varför Hexagon blev så rädd när jag skulle sadla i kväll...hmmm, kom på att jag hade gelépadden jag skulle testa på mitt huvud. Till sist hamnade den under sadeln och JAPP sadeln kom upp lite i framkant och därmed gick inte mitt bäcken i bitar....tror det ska fungera, är ju inte alls trevligt att få så förbannat ont när man sitter i sadeln. Men just nu känns det rätt OK där jag sitter i soffan!!!!
 
I övrigt en dag på hospitalet, först med en timmes bassäng träning och därefter till sjukgymnasten och idag plågade hon min onda nacke med triggerakupunktur! Har ju känt att den stelnat till ordentligt sista veckan och min "puckel" är tillbaka och det ogillar jag !!!
 
Men är glad att jag kunde rida i kväll :)
 
Bytt hagar på några hästar och nu känns det som en del hamnat i vinterförvaringen. Vill inte ha en massa gruff och bråk. Mr Bubbel åkte dock in i kväll....
Ja, jag har faktiskt dom flesta ute ännu OCH stödutfodrar!!!
 
Nähäpp nu slappestund, godnatt!!
 
//Bubbel - for i hagen så gnistorna rök

Inga kommentarer: