torsdag 28 november 2013

DET KÄNNS....

Adventspysslat lite i kvällningen. Städat vardagsrummet ...i morgon får jag ta ett köksryck!!!



Måste fixa fyra manchetter till min nya advents ljusstake, var hittar man sånna som passar???
Avslutar kvällen med varm choklad och skinkmacka , mums!


Denna dagen har varit för jävlig, jag är riktigt riktigt trött på att ha sån himla värk. Var på sjukhuset på förmiddagen hos sjukgymnast och min bassäng träning och det gillar jag men att knappt orka köra in till stan och dessutom bli sittande i bilen en lång stund innan jag orkade köra från sjukhuset är inte OK.  Kände mig helt groggig och lederna värker så man har bara lust att sätta sig och storgråta. Fingarna är som prinskorvar och lederna bränner...då menar jag Alla leder, i hela kroppen. Det känns som skelettet skaver. Varje steg man går är som en plåga ( och man går många steg på en dag)
Ryck upp dig kanske du tänker, sluta gnäll ....det är väl bara att bita ihop. Jo det har jag jag också tyckt...jävla gnäll, är väl bara att köra på men när det blir en sån här dag då går det bara inte....
På utsidan är det osynligt i stort sett men på insidan känns det och det känns för jävligt!!!
 
//Bubbel - vill mer än jag kan
 

Inga kommentarer: