fredag 15 november 2013

HI VA DE FÄR

Jisses vad dagarna far iväg, redan fredag...ska strax åka och besiktiga bilen i Åseda - undrar om den går igenom??? I kväll är det lite extra länge i ridhuset som gäller och ingen simning ( det grämer mig lite) meeeeen man måste jobba och tjäna pengar också :)
Helgen tillbringas också i ridhus - i morgon här hemma med lite privat elever och söndag ska jag döma en Klubb dressyr i Åseda.
 
 
Pysslat lite...stolarna var i stoooort behov av en omklädning , samtidigt fick en gammal gardin ett nytt användningsområde!!


I Tisdags kväll var vi i Huseby en liten tur. Mysigt men dyrt såklart och det är lite ocker med 80:- i inträde tycker jag!
Röjt och rensat i utrymmet/garderoben under trappen...hej o hå vad man hittar sakerna bra där nu!! 
 
 

Pysslade lite till en kväll!!
Har dessutom isolerat dörren på framsidan av huset där det "blåst"in - gör det inte numera.
Så denna veckan har jag kunnat stryka några saker på min slit&släp lista jag har hängandes i köket...finns många projekt kvar tyvärr!!!
 



Coola Nirwana LH, äter obekymrat vidare
Silly cat
 
 
Igår förmiddag var det sjukgymnast som bände och satte nålar i mina muskler och därefter bassängträning en som nästan är veckans höjdpunkt....och på kvällen var vi i Vetlanda på kursavslutningen på VSD - jättekul att dansa. Tänk vad mkt man hinner ibland !
 
 
//Bubbel - måste mocka klart

Inga kommentarer: