lördag 23 november 2013

SÅ JÄVLA ONT

Jamen tack fölis för den smällen. Jag som alltid påpekar att man ska ta det försiktigt med föl och unghästarna ...åsså klantar jag till mig !!!! Skulle bara.....borsta av "Lille Gossen" inför hans flytt i morgon bitti och pang så small han mig på låret. Gjorde så jävla ont att jag nästan svimmade. Svullnaden går ner över knäet och gör Förbannat ont!!! Sitter här med en kylklamp och tycker synd om mig själv och ojjar mig en gnutta!!! Ingen dans i kväll inte....

 
Jag och lilla J var på mini utflykt på Granhults julmarknad och shoppade lite goda saker :)
Gillar ju inte att baka så det passade ju bra till julfikat...haha


En gubbe jag hittade vid köksbordet....
 
I övrigt har det varit en vanlig dag ( men solig)
Hu halva dagarna går till mockning nu och man hinner inte så mkt annat känns det som...när man är klar är det dags att börja om från början....bläääää
 
//Bubbel - sparkas inte


Inga kommentarer: