onsdag 11 december 2013

ÅHHHHHH

Onsdag, trodde det var tisdag....tur jag vaknade i morse för jag hade ställt klockan helt fel.

Usch vad tråkigt, mörkt och geggigt det är idag
.
Haft elever på dagen men i kväll har det varit lite annat pyssel - kokat knäck och dammsugit lite...jättekul!!!

Hästarna var urtråkiga att ta in från hagarna i kväll. Fyran hade dragit iväg långt ner i skogen och det var bara att glatt traska iväg i mörkret med pannlampan på. Mammisarna ville absolut inte gå in utan skulle fortsätta äta på balen och det fick lockas med både havre och klaffsa iväg o hämta där också.

Mina händer är verkligen inte roliga just nu, svullna och stela och värkande....jag har lite svårt att finna mig i att ha så mkt värk hela tiden. Ska man verkligen behöva ha det så???  Det tar all min energi att hela tiden ha ont...man kan liksom inte tänka på nåt annat när det värker.

Tian kanske flyttar för en tid....vi får väl se. Berättar mer när ( om) det är klart :)

//Bubbel - geggat i hagen mest hela dagen
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du provat BackonTrack? Finns som vantar såg jag och tänkte direkt på dig.