fredag 20 december 2013

BUSIGA BOOOOOO

Lille Boooo fick jobba på lektionen vid 17....idag var hon bara för busig och skuttig.....hennes "ägare" har trimmat för lite sista tiden o då blir man ju sån :)

Bubbelmannen i bakrunden skötte sig betydligt bättre, men så är han ju bäst också :)
 
Vaccinerat 6 av hästarna i eftermiddag ...så vetto får lite julklapps pengar!!!!
 
Hunnit klippa både Bubbelmannen och Lycka. Skönt att få det gjort!

Fått en ny insats i spisen, känner ju förstås att jag borde tvättat av sotet på spisen lite bättre...men äh jag orkar inte just nu. Däremot har jag dammsugit o dammat lite mest överallt nu på kvällskvisten.
 
Nu vill jag inte göra nåt mer idag utan tänker hänga i soffan!!!!
 
I morgon förmiddag jobbar jag i ridhuset med lite elever och sedan är tanken att vi ska lasta en häst för flytt framåt kvällen!
 
//Bubbel - fått julfrisyr

Inga kommentarer: