lördag 21 december 2013

JAG HAR EN PLAN - ELLER TVÅ

 
Heldag i stallet ( som vanligt) mockning och elever som ridit privat . Har fått en idé om en elev som jag tror jag ska låta tävla fina Nian i vår
( Figornio LH, 6 år e: Figaro R - Stanford) ...jag har en plan :)
 
En annan plan har varit att leta upp en ryttare till Tian dvs Belthia LH e: Nobel - Stanford som är 5 år , syster till ovan och idag har vi skickat iväg henne till Nina som verkligen verkade passa för henne när hon provred för ett tag sedan...nu får hon ha henne på prov ett tag och därefter utvärderar vi läget. Jag vill ju att Tian ska ut och tävla innan hon går in i avelsboxen igen. Årets unge hon har e: Cohiba rör sig extremt bra och har ett synnerligen gott temperament!!!
 
 
Belthia LH
 
 
 
 
I kvällningen släppte vi Diamond Rose, Borizto LH och Nawell LH en stund var i ridhuset för lite "bus" smutsen bjuder vi på!!!
 
Nu skulle jag egentligen behöva förbereda julen lite men ähhhh är ju några dagar kvar så jag hinner nog kocka och fixa....kanske gör jag lite knäck - bara för dom andra tagit slut
 
//Bubbel - inte gjort nåt idag

Inga kommentarer: