onsdag 18 december 2013

VÄLDIGT KLEN

Idag är jag klen..hujedamig vad förkyld jag är. Gått omkring med toappers tussar i näsan eftersom den rinner sådant. Kroppen bara skriker så ont den gör. Legat lågt mest hela dagen och bara gjord det absolut viktigaste såsom vanligt stalljobb, lite fakturering, gjort ihop ett kontrakt och lite annat pappersjobb :) nu i kväll har jag slagit in några julklappar - får väl se om man får några själv i år?????

I morgon är det sjukhuset som gäller - som alla torsdagar. Ska försöka handla julmaten och dom sista julklapparna. Först på morgonen kommer dock hovis o slår på en tappsko på Nawwisen....lär blir lite kaos - måste ju hinna mocka så mkt som möjligt innan jag åker !!!!

NÄ häpp nu ska jag slänga mig i soffan o bara snörvla !!!

//Bubbel - ogillar snor

Inga kommentarer: