onsdag 29 januari 2014

USCH FÖR USCH

 
Usch är mitt bästa ord nu....vädret är Usch, verkligen usch men så dåligt att man avbokar sina ridlektioner anser jag inte att det är. Var lite manfall på dagen idag och vi har ju knappt fått nån snö här!
Förstår dom som skulle kommit med häst men ni andra...tsssssssssssssss , jag saknade mitt onsdagskaffe :)
 
Sista gänget sa i alla fall att klart man rider - vi behöver ju inte vara utomhus, hihi....nä just det. Vi har ridhus!!!! Har inte hört nåt annat än att dom tog sig hem efteråt ;)
 
Hästisarna i lösdriften tycker att bo i huset är värdelöst. I kväll har vi tvingat dit dom genom att ställa en bal där. Dom vill bara häcka o sova uppe i paddocken. Känns kallt tycker jag - men så tycker inte dom!
 
Känner att en förkylning är på G men hoppas kunna åka på min bassängträning i morgon för jag behöver den!!! Ta en fika efter 12 nån????
 
//Bubbel - jobbat lite
 
 

Inga kommentarer: