onsdag 26 februari 2014

HEJ VÅR

Inne i en otroligt effektiv period och då tar jag givetvis i så jag nästan stupar !!
Målat en byrå till och flyttat möbler från övervåning till nedervåning och typ tillbaka
 igen....måste få ihop min innemiljö så vi kan trivas. Mitt i allt har vi bytt kyl o frys med allt arbete det innebär . I farten åkte även gamla tvättmaskinen ut....tillkommer ju en massa städning där dom stått också och lite pyssel att flytta över mat och framför allt slänga en massa!!!
Dammsugit igenom hela huset, torkat golv. Städat i några garderober och fått undan saker jag retat mig på....sagt det förut   - jag älskar att slänga saker.
Fy fasen vad det ser ut på framsidan av huset...man kan väl säga att traktorskopan inte riktigt räckt till för allt som åkt ut...men när det är klart kommer det bli bra ....eller kommer jag på ett nytt släng projekt!!!!
 
Sålt lite prylar på Tradera. Packat och postat dom ikväll och passade då på att handla lite mat!!!
 
Varit effektiv och haft X - antal timmar i ridhuset både igår och idag. Blandat elever med egna och dom som rider mina! Roligt att fler & fler elever med egna hästar hittar hit!!!
 
Longerat Nawwis och Tian över bommar.
 
Rykt några manar, försöker hitta några unghästar under lager av ruggig päls men Boris och Bennie gillar att bli borstade!
 
Märks att det är vår - inspirationen börjar infinna sig. Det dumma är dock att ju längre det är ljust ju längre blir mina jobbe dagar...haha
 
I morgon blir det staden med två besök på hospitalet och så får vi finbesök =)
 
Nu får fötterna njuta av ett fotbad så jag kan gå i morgon!
 
//Bubbel - superfin
 
 
 
 

Inga kommentarer: