måndag 24 februari 2014

SANERA ER :)

Tänk vad lite sol kan göra för humöret. Allt går så mkt lättare...tom fylla på vatten i hagarna!!!

 
Påminner igen.... Ni som rör er i fler än mitt stall. Tvätta era kläder och utrustning. Glöm inte skor/stövlar. Det är konstaterat kvarka i Ljungby och nu är också Växjö RK stängt efter provtagningar i väntan på svar!!! Vi är inte sugna på att få sjuka hästar här också och jag är otroligt rädd om mina nu högdräktiga ston!!!
 
Flyttat om lite möbler i mitt hus. Plötsligt kommer jag väl få det som jag vill ha det....annars flyttar jag om det igen!! Målat klart en möbel - har några stycken kvar!!!!
 
Fått bokningar av några nya elever som vill börja rida privat lektioner , roligt att få hjälpa dom på vägen mot sina mål!!!
 
 
Nån som vill köpa dessa två hyllor - lägg i så fall ett bud :)
 
//Bubbel - mkt nöjd med dagen

Inga kommentarer: