fredag 21 februari 2014

MÅNGA TRÄNAR

Märks att det är lov för det blir en hel del extra träningar....sånt gillas såklart.
Haft besök av elever med egna hästar/ponnysar idag och nån som ridit privat lektion på mina!
Vi har ridit igenom lite delar ur program och fokusera på helheten, tänka lite på vad som ingår i en bedömnings punkt i ett dressyrprogram...att liksom kunna hålla i hela vägen. Inte så lätt som det låter!!!

Femgruppen hoppade dessutom idag....eller ja, hoppa och hoppa....haha! Hindrena låg väl på den extremt höga höjden av 50 cm men en del attackerar dom som om det vore en ETTA framför!!!
Glada hästisar i alla fall!

Jäkligt tråkigt i alla hagar just nu, fy sjutton vad det är geggigt överallt. Det hjälper ju inte att dom går på fälten för där ser lika illa ut. Undrar om jag kommer få nåt bete alls här hemma ivår!

Ikväll har vi varit lata och hämtat mat i Klavre - Thai är gott!!!

Projekt slänga saker pågår också...just nu kläder jag inte använder!
Röjer i mitt kontor också ( ett projekt som avstannade för ett tag sen) måste bli klar där känner jag.
I helgen ska jag försöka mig på att måla en gammal byrå som ska bli vit är tanken - just nu är den grön o väääääääääääääldigt ful  - fast själva byrån är rätt fin. Känns som den kan inte bli sämre om jag gör ett ryck på den!!!

Ska hinna med några träningar också!
Vi skulle egentligen åkt på programridning i morgon men vi la ner det. Första tävlingen får bli 2 mars i Nybro!!!!

//Bubbel - vill också tävla

Inga kommentarer: