fredag 7 februari 2014

NÖJD MEN TRÖTT

Huuuuu vad trött jag är ikväll.

Igår var det full rulle m bassängträning, sjukgymnasten som satte nålar djupt i mina muskler och det är effektivt men ont gör det!!!! Va tvungen att hem o hoppa i bingen ett tag efter...
Kvällen avslutades med bugg och foxträning i Vetlanda, en timme av varje.

Idag började vi med hovis till Bubbel, Bosse, Råsa och Bennie....samtidigt som han grejjade med sitt mockade jag och torvade upp stallen.

Haft privat elever i em i omgångar. Duktiga ponny elever som satsar på div II i vår. Idag var ponnyerna lite glada i hatten när dom fick fast mark under hovisarna !!!

Avslutade kvällen med gruppträning där det idag ridits slutor i galopp....sånt jobb gillar Fyran!!!

I morgon förmiddag blir det fortsatt med privatträningar och är någon sugen på att rida finns det en plats vid 12.30 :)

Kvällen i kväll har jag varit och simmat  - 24 längder + gjort mina vattengympa övningar i ca 20 min. Nöjd men trött!!!

Nadde lagade kvällsmat och det var ju helt OK att komma hem till färdig mat....

Nu sängen...god natt!!!

//Bubbel - killen med vårskor

Inga kommentarer: