söndag 16 mars 2014

FOKUS TACK

Haft en eftermiddag i soffan, tyckte jag behövde det :) uppdaterat mig några avsnitt på ponny akuten (så snart är jag ifatt) och kollat på ryttareliten - stallet. Allt på SVT play!
 
Dömt dressyr några timmar i dag Ryttarmärke I & II, LB:1, LA:1 och MSV C:1 på klubbis i Åseda.
 
Nadde och Nian fick följa med och dom fick en blå i LB:1 och i LA:1 var domaren hård och skoningslös ( som väl alla tycker när dom får låga poäng )
 
Vi måste få ryttaren att fokusera på rätt saker när hon har en så himla fin häst att tävla. Sa att hon skulle kolla på ponnyakuten där dom i ett avsnitt gick igenom det problemet som hon har .......suck, tror inte hon lyssnade på mig ( som vanligt ) !!!
 
 
 
Undrar vad hästarna hittat på i hagarna när vi var i Skåne....två helt demolerade täcken
...dom är dyra i drift!!!

I morgon är det en vanlig dag på farmen tror jag ....god natt
 
//Bubbel- haft några fridagar


Inga kommentarer: