måndag 31 mars 2014

MÅLAT OCH FIXAT LITE

 
En vanlig dag på farmen förutom att jag är ruskigt ruskigt förkyld och känner mig helt febrig och matt. Har ju för tusan inte blivit frisk från förra förkylningen. Ogillar väldigt mkt.
Orkar ju inte ett skit och nosen rinner som en läckande kran!!!
 
 
Äntligen har jag fått klart ett av mina projekt. Ett vindsfynd som var tråkbrunt har fått lite vit färg och mönster i svart som jag sen lackat. Gick lös på en udda pinnstol av bara farten idag också. Får fota lite bättre när jag fixat klart i hallen på övervåningen där jag tänkt ha mina målade gamla möbler!!!

Sivan som blev mosade under lille Bennies fot häromdagen har nu tillfrisknat men har hon lärt sig av sitt misstag...nix. Hon tror fortfarande att man kan gå helt riskfritt under alla hästisar och bara komma farande som ett skott när man leder förbi en häst. Det bästa vore om hon ständigt satt bakom galler...haha
 
Nä dags för nässpray igen
 
//Bubbel - varit ledig idag

Inga kommentarer: