söndag 30 mars 2014

PROGRAMRIDNINGSDAG

 
 
Idag har vi roat oss med programridning under några mkt trevliga timmar
 
 

Nawell gjorde sin dressyr debut på fina 62% - tror det där kommer bli min "tanthäst" vad det lider. Han är sten cool
Tian gick LB:1 och fick 61.80% jätte fin i galoppen. Hästmössan vet jag däremot inte om domaren godkänt...haha!!!

Sacke fick fina 66% i LC:1


Gunilla och Hex fick 62,2 nåt% i LA:1 men fick rida en "straffrunda" och den andra tror jag hade hamnat runt 68% om domaren dömt!!
 

Bosse fick 60, nåt% i LB:1 ryttaren ångrade sitt LA:1 val i absolut sista sekunden...meeeeeeeeees
 
Annie och Albertino missade jag att fota men dom red LA:1 på nästan 60% trodde faktiskt dom fått mer....men mamma hade räknat så det stämmer troligen :)

Vi avslutade med procenträkning och kaffe sittandes utmed stallväggen och sämre kan man ha det!
 
I kväll hade jag planerat att softa men nope ...mr Bubbel raserade staket med hagbyggnation som påföljd och jag fick ett sen städryck i TV rummet så här har vi nu nya gardiner och det är lite mindre damm i hyllorna!!!
 
Nu ska jag däremot softa en stund
 
//Bubbel - haft urskoj utanför hagen

Inga kommentarer: