söndag 23 mars 2014

TULLSTORP/FLYINGE TUR

 
Igår var vi på bussresa med Kronobergs varmblodsförening - ett mkt trevligt initiativ , konstigt att inte fler hakat på till den facila priset av 200:- jaja, gott om plats för oss i bussen.
 
Orkar inte lägga in bilder och filmer idag så jag lånar denna bild från Åsa Blom för den är på min Flyinge favorit Barroso. Fantastiskt flott och spänstig tyckte jag!!!
Ser ni vilka experter som sitter på läktaren till höger i bild...haha.
 
 
På Tullstorp gillade jag Zaladin MI bäst och blir faktiskt riktigt sugen på att använda honom till Diamond Rose e: Royal Diamond - Don Schuffro i år....kanske , kanske?????
Filmade honom lite och får lägga ut det i morgon!!!
 
I morgon är det ett årsmöte som ska klaras av och innan dess har jag en hel del annat som ska klaras av på fm bla en lektion. Kvällen sen är fullsketen med ridhusjobb!
...nähäpp måste få ihop en årsmötes dagordning för det lär väl ingen annan göra....
 
Idag har jag minglat på VFK som ÖD på ponnylagtävling och vi säger Grattis till BPK som vann !
Måste berömma alla deltagare på dagens tävling för mkt gott uppförande på framridning tillsammans med sina fina ponnyer.
 
//Bubbel - tagit hand om farmen hemma

Inga kommentarer: