torsdag 20 mars 2014

EN SKITDAG, TYP

Idag har det varit en sådär dag ...en sån där skitdag när allt i hela kroppen värker bara man andas.
Trampade fel i går kväll när jag var på väg ner till ridhuset i mörkret....behövs inte så mkt mer förrän värken är ett faktum,  ryggen känns som om någon sitter o petar med en kniv längs ryggraden.... Varit på min bassängträning och det är väl den som räddat dagen!
 
Test red min hoppsadel igår kväll. Japp som jag trodde - bäckenet hamnar i ett bättre läge, så det får bli den på Hex för mig framöver!!!
 
I morgon är det träningar mest hela dagen. Först privat lektioner och på eftermiddagen är det två grupper.
 
På lördag bär det iväg till Skåneland igen. Hingstvisningar på Tullstorp och Flyinge - en heldag med buss! I år tänker vi bara på att roa oss så ofta vi kan!!! Härligt att förena nytta med nöje!
 
Klurar lite på vilka ston som ska betäckas i år!!!
Påminner er igen att från 1/4 är ni välkomna med era ston hit för då öppnar seminstationen!
Klart ni ska betäcka i år!!!
 
 
//Bubbel - satsar på hoppning

Inga kommentarer: