fredag 28 mars 2014

USCH BLÄ FY

Härlig sol idag...satt och drack förmiddagskaffet bakom stallet  - inte det sämsta att sitta där och se hästarma lata sig i hagen!!!

Träningar i omgångar idag 4 pass i ridhuset har det blivit och två ekipage har fått rida ut!

Inför ena passet laddade vi ridhuset med ett gäng "farliga saker" En stor gul kruka med påskris med fjädrar, mjölkkrukor med blomkrukor på och så hängde jag upp en blå/gul flagga på kortsidan...bra träning på farliga saker blev det. Ekipaget har haft lite problem på tävling och nu kunde vi greppa detta lite på hemmaplan. Tror det kommer gå bra för det ponny ekipaget på nästa tävling :)

I övrigt är det mesta usch , blä, fy och jag är inte på humör!!!!
I kväll är det dans och pub i Braås men nääääääääääääääää jag ska inte gå...
Varför????? Det är inget kul när kroppen inte vill vara med. Har så förbannat ont i högerfoten och mina händer idag och ska jag dansa ska jag kunna dansa annars kan det kvitta...
Det får bli en tråkig hemma kväll istället

En preliminär startlista inför söndagen:
12.00 Nadja - Nawell
12.20 Annie - Albertino
12.40 Nadja - Belthia
13.00 Sabina - Sacke
13.20 Gunilla - Hexagon ( rider lite längre pass)
14.10 Nadja - Boscotti

//Bubbel - kollat både påskris o flagga utan att döden dö

Inga kommentarer: