torsdag 27 mars 2014

PLÅGAD

 
Idag har det varit en staden dag.
Fixade stallen i morse och åkte sedan iväg för tänkte hinna en massa ärenden när jag ändå skulle till hospitalet!!! Lämnade först av en massa paket på ICA, tog en titt på REAN på Växjö ridsport och det blev benskydd och två sadelgjordar - en lång till hoppsadeln och en dressyr!
Hade lite dåligt med tid men kände inte behov av så mkt saker så jag tror det räcker med dom fynden.
 
Va o skrev på papper på banken och sen full fart till sjukhuset och idag plågade verkligen sjukgymnasten mig till max. Fick nålar i nacken, axlarna och mellan skulderbladen...sånna hon smäcker musklerna med...satan vad det gör ont . I högerfoten fick jag nålar som fick sitta och vrids på mellan varven...ajajajaj. När jag var klar kändes det som jag fått ordentligt med styk och är helt mörbultad....men vet att i morgon kommer jag att tacka henne och snart längtar jag till nästa gång.
 

Det blommar överallt i trädgården...fint!

 
 
Belthia LH e: Nobel - Stanford från gårdagens ridning!!
 
Borstat massor av hästhår i kväll. Jäklar vad dom fäller
 
Du glömmer väl inte att du kan rida program på söndag med start kl 12,00.
Du har 20 min till ditt förfogande kostnad: 120:- med möjlighet att rida om delar och få feedback.
Har du inte egen häst finns Bubbel, Nian, Hex och Bosse lediga att hyra.
 
 
Har tråkigt i kväll!!!
 
//Bubbel - varit ledig idag

1 kommentar:

Unknown sa...

Har du testat laserterapi, det löser upp muskelknutor/triggepunkter och man känner sig som en ny människa efter