onsdag 16 april 2014

LÅNGFIKA



 
Jahapp tog mig tid att kolla sista avsnittet av ryttareliten tillsammans med kaffepausen nu på fm så pausen blev rätt lång. Åhhhh vilken bra serie önskar det hade varit fler avsnitt. Men ack sån skillnad till oss vanligt dödliga som jobbar skiten av oss utan samma förutsättningar....har man prioriterat fel kanske ????

Lika förkyld och snorig som igår och inatt har snoken runnit som en kran hela tiden och jag får sånna nysattacker att jag ärligt talat snart inte orkar mer...kört extra allergi medicin också men det hjälper inte heller...suck. Känner mig verkligen sjuk!!

Haft en elev i morse och i em/kväll blir det ytterligare några.

Stokollen vi hade igår kväll visade ston troligt på väg in i brunst men inget att seminera på . Nu avvaktar vi till måndag eftersom det är påskhelg och krångel med skick.

Seminerade ett sto med Raddison på min andra "arbetsplats" igår. Så var inte klar på jobbet förrän ca 21.30 . Puh det är långa arbetsdagar nu !!!

Nähäpp måste försöka mocka lite boxar !!!

//Bubbel  solar


Inga kommentarer: