måndag 28 april 2014

SEMINERINGAR - DAMM- ÄLGAR

Kollade några ston i morse. Beställde semin till en och en annan var semineringsklar men det visade sig att hingsten dom valt inte var i avel ännu.....så den får vänta till nästa brunst. Lite synd såklart.

Själv velar jag om jag ska betäcka Tian i år eller ska jag kanske ta Bosse istället???? Hjäääääälp!!!!!

Haft elever i damm...huuuu, man ser ju inte på ridbanan men man kan fixa vilken frisyr som när man tillbringat en timme eller två där....haha, mitt hår blir stelt och jätte snyggt!!

Nadde och Sabina träffade på älg när dom red ut och blev hysteriska...haha. Bosse fräste näsa så mkt så hon fick näsblod. Själv skrattade jag mest åt deras bravader och tyckte det var lite skoj när det kom en älg springande på "lilla skogsrundan" - ingen av hästarna i hagarna brydde sig ett dugg om den!

Har jäkligt ont i min knäbaksida dvs knävecket....inte helt bra att bli översprungen.

I morgon är det dags för magnetröntgen av mitt bäcken...usch , ogillar att ligga i den där mackapären

//Bubbel - tyckte det var kul med älgbesök


Inga kommentarer: