torsdag 8 maj 2014

DET DÖDAR

Min rygg och mitt höger ben dödar mig idag.... måste fått en nerv i kläm för fyyyyyyyyyy vad det gör ont! Knappt kunnat sova i natt för ingen sovställning är bekväm. Hela högersidan har liksom skrumpnat ihop....ogillar!

Har Islandshästar och deras mattar på besök i stugan i natt....förmiddagen gick åt till att fixa käk. vegetariska grillspett, potatisgratäng, sallad och efterrätt. Allt laktosfritt dessutom. Känner mig så duktig så :) hoppas dom ska kunna sova gott

Gästerna var så roliga för när dom lämnade rastplatsen Kubbaviken ringde dom och då hade dom en liten fråga också....
- Du tror inte du har nån öl för vi är så sugna...
Haha, lyckades hitta tre öl i våra gömmor. En fesen 2.8, en 5.3 och en 7:a
Så dom har nog fest i kväll!!!

Regn rusk och allmänt trist.
Planen var egentligen att åka till Dädesjö på Jivers dans i kväll men min kropp säger blankt nej men vädret gör att det känns rätt OK ändå.

Paketerat några saker jag sålt på Tradera....folk är så sura om dom inte får dom typ en dag efter dom betalt....nu bor ju vi ute på landet så det ska ju liksom passa att skicka paket när man ändå är på ICA - jag åker inte bara dit sådär. Nån måtta får det allt vara !!!

Nähäpp ett pass kvar i stallet innan man får ta fritt för dagen.

//Bubbel - gjort ett pass





Inga kommentarer: