onsdag 7 maj 2014

SKOLA SKOLOR

Vad har vi gjort idag då....samma gamla vanliga känns det som.

Hu vad det blir kallt direkt när det blir regn och rusk. Det gör ont ända in i skelettet.
 Idag har jag dessutom så jäkla ont i min höft att hela höger sidan kommer på efterkälken....alltid är det nån kroppsdel som protesterar.

Ena gruppen & en privat elev fick jobba med slutor  utmed långsidan idag, tänk vad svårt det är!!!

En elev på C-ponny red igenom LA:1 och sen red vi vissa delar. Rund fin ponny med takt mot slutet. gött!!!

Ida "provred" Bosse och klart ska hon väl köpa henne...haha. Inte behöver man fara runt och kolla hästar när hon kan köpa en här. Tror hon ska få testa Tian också ;)

Nadde trimmade Nian som avslut på kvällen och jäklar vad han såg stor ut. Måste nog mäta honom bara för det är kul att veta...
Äntligen fungerar ryggningarna på honom. Bra, bra!

Sacke fick damp deluxe och brakade igenom hagen. 4 stolpar av och gav oss lite extra kvälls jobb....varför få en tidig kväll när man kan jobba liksom....haha.

Åsså har jag gjort det roliga jobbet att tömma bajjamajjan i stallet...kul, verkligen!!!

Nu får det vara nog för idag. I morgon får jag ridleds gäster och på förmiddagen ska jag förbereda deras mat så dom kan landa i stugan o få mat i magen :)

//Bubbel- taggad



Inga kommentarer: