torsdag 22 maj 2014

DET DRAR IHOP SIG

Stora stödstrumpedagen .....varit hos sjukgymnasten och hon tvingar mig att prova ut diverse stödstrumpor till mitt onda ben som har en svullen fot och ständig värk och kan det hjälpa får jag väl testa ...hmmm, fått utprovat två olika långa varianter. Det har också tagits mått på en kort och en "tåstrumpa" som jag ska få specialsydda och får om några veckor...suck, suck suck. Känner bara hur pinsamt det är....usch
vill ju inte ha sånt skit när det är sommar men vill inte ha ett förstört ben heller förstås...


Bilder lånade på nätet....
 
Sista gången på bassängträningen...suck igen. Trodde det var några gånger kvar men näääääääääääääääää. Får en deppression.
 
 Stressat som en tok i dag från ena stället till andra men så är det vissa dagar.
 
Ston seminerade
 
Lycka har "fair" mjölk ...det drar ihop sig för fölning!
Fyran väntar nog lite till
Busfibblan var extra besvärlig i kväll och skulle absolut inte bli fångad vid intag, misstänker att hon ogillar mig just nu för jag tvättar umpilumpi flera gånger om dagen - mamma brunstar och hon är lite dålig i magen ....men lika busig som vanligt.
 
//Bubbel - gjort allt utom just stressat
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: