lördag 31 maj 2014

DÖMT PÅ LHK

Ursäkta men jag bombaderar er med fölbilder idag också :)
Idag på fina Diamonds Fourever LH som växer på sig bra och rör sig riktigt riktigt bra . Gillar verkligen modellen även om hon frestar mitt tålamod med sin självständighet men hon börjar bli bättre tack och lov. Nu har hon börjat uppskatta kli och gos också :)
 
 



 
I eftermiddag har jag dömt LA:3 och LA:4 i Lenhovda och attans vilka fina gångartshästar det finns även om några blev bra spända och fick en hel del missar när regnet plötsligt vräkte ner.
Jag och skrivaren fick flytta längre och längre in i transporten för allt blev blött!!
Kort men mkt trevlig tävling att döma!
Roligt att prata med lite LHK folk - är ju där extremt sällan numera.
 



Till sist måste jag ge en skopa ovett till er som kör så fort förbi farmen.....jag är faktist orolig att nån snart ska bli påkörd....antingen katt, hund, häst eller get.
Ska klura på om jag ska göra lite fartbumpisar utanför....grrrrrr
 
 
Nu sovdags för en gammal kärring :)
 
//Bubbel - ska trimmas i morgon

Inga kommentarer: