måndag 12 maj 2014

KNASIGA IDÉER

Alltså jag älskar mig själv och mina knasiga idéer.
Äntligen hade då Tian en semineringsbar follikel men oj hoppsan svejsan. Har ju klurat på hingstar hit och dit och under mitt samtal till Gränsbo för att beställa ändrade jag mig plötsligt INGEN. 
till Belthia LH e: Nobel - Stanford blev det Elliot VDL som jag ju gillade jätte mkt på bruksprovet!!!
Håll tummarna!!


Eftersom Vetto var lite sen i morse för stokoll satt jag ock drack kaffe och plötsligt POFF jag ska minsann kolla Bosse också ...ja, jag betäcker henne i år!!!
Brunst på G och ny koll på onsdag.

Lycka och Lilla Mamman har stora fulla juver men är ju inte först i fölnings listan utan det är ju Fyran ( som har halvfulla hängtuttar) Får nog rikta om kamera övervakningen på annat håll i stallet ...spännande tider nu.

Lycka ska inte betäckas om och om jag nu betäcker om Bosse så får nog Diamond Rose också stå över ett år. Hon har förresten en bror Quarton e: Quarterback som gjorde ett Falsterbo kval i helgen på 76% om jag inte har helt fel...finfint möderne på mitt sto...gött!!

Såg dessutom på ASVH att mina fina ston Amfhyr LH blivit ** och Diamond Rose *** 

//Bubbel - jobbat som provhingst i morse


Inga kommentarer: