fredag 2 maj 2014

MAN HAR DET INTE SÅ DUMT ÄNDÅ

Lång dag...vaknade ju supertidigt för jag var så nervös över stackars Lycka som var superhalt igår kväll när hon skulle gå in. Hon fick bo inne idag men det gillade hon inte alls. Släppte henne en stund nere vid stallet medans jag mockade . Ibland haltar hon knappt o nästa sekund linkar hon jätte mkt. Nåt i vänster bak är det i alla fall. Suck  - alltid är det nåt
 
Dressyr träningar på löpande band inkl fika både före, under efter ...typ!!
Gillar alla goa elever men blev lite ledsen för en elev var ledsen o tyckte allt gick dåligt men så är det verkligen inte!!!
 
 
Avslutade kvällen med att hiva in lite semin i ett sto på min andra arbetsplats och på vägen hem tog jag en bild på farmen....även om jag avskyr stället med jämna mellanrum så vill jag nog inte bo nån annanstans. Ser ju fridfullt ut i kvälls solen.. haha!!

Bubbel vill ( inte) ha....haha!!!

Bubbel borde ha...

Den skulle handikappade jag behöva....

Vill ha ....vill ha!!!
 
Nu har jag klippt bort allt bandage på mitt ben....shit vad fint det ser ut. Tror dom ska få packa in den fler gånger. Knappt svullen alls o mina tår har mellanrum....hihi!!
 
tjingtjong och god natt
 
//Bubbel - vägrar zebra

Inga kommentarer: