torsdag 5 juni 2014

FÖLVAKANDET GÖR MIG TRÖTT

 
Idag får Bennethon LH e: Cohiba - Nobel - Stanford - Maraton
u: Belthia LH vara med på bild/film.
Han växer på sig även om han är lite tunn. Nytt bete i morgon för killarna.
 
 


 
 
Jag har plötsligt fått en dag över i morgon. Skulle dömt i Växjö men det vara så få starter på hela domaren att MSV domaren tar hela dagen eftersom hon ju måste döma MSV klassen.
 
Tror jag ska börja tvätta stall i morgon bara därför och flytta hästar och ha lite extra lektioner - varför ta ledigt liksom.
 
Fyran har vit mjölk i kväll....nervööööööööööööööös, kanske tur jag inte ska vara på tävling i morgon
 
Haft ponny träningar. Håller tummarna för dom i helgen.
 
Varit hos sjukgymnasten och hon akupunkturade mina käkar som låst sig precis och värker som satan och ger huvudvärk. Läskigt när musklerna släpper  - kändes som ett face lift fast åt fel håll...hängkindad, fast skönt avslappnad.
Nu är det over and out med den bästa sjukgymnasten i alla fall över sommaren. Tänk att saker som hjälper får man inte ha inom vården. Ibland blir jag så jävla förbannad. Att ha den jag hade förut ger ju inte ett skit - det var ju därför jag fick byta. Ähhh får se om jag lyckas tjata mig till det sen.
Fått utprovat och uppsytt väldigt söta stödstrumpor av olika slag till mitt pajjade ben. Flera olika långa, ett par korta och en tåstrumpa. Måste nog lägga upp en bild på den för jag har då aldrig haft nån liknande...haha. Men den ska hjälpa mina svullna tåssingar...fina grejjer.
 
 
Biffen får högsta gospoäng av alla
Lutrec LH e: Carlton Hill - Bernstein
 
//Bubbel - gjort viss nytta idag

Inga kommentarer: