tisdag 24 juni 2014

ILLALUKTANDE

 
Barnen växer :)
 




 

Idag började vi tidigt med allt stall och sto jobb för sen åkte vi på loppis och stadstur. Det här med nya hobbyn att gjuta betong kräver ju lite saker för att kunna testa mina idéer....fick tag på lite av varje idag och jag får väl återkomma med bilder när jag börjar "skapa"!
 
 
När jag ändå var i staden passade jag på att köpa nya gympadojjor och ett par andra skor att trycka ner en svullen fot i. Det stackars butiksbiträdes skulle vara lite extra service inriktad och erbjöd mig en sprayflaska mot dålig lukt i skorna...jo , tjena ....att få bort unken stall/bajs & tåbire lukt från dom lär ju aldrig funka så jag hoppade det köpet. Dock är jag nöjd med två par skor till det facila priset av 248:-
 
 
I kväll har vi flyttat några hästar på beten och jag har haft träningar. Konstigt men ridbanan är torr och dammig i ytan fast det regnar varenda dag!
 
I morgon startar vi tidigt med vanlig stokoll !!! Sen ska jag minsann få rida ett pass!
 
//Bubbel - ser fram emot morgondagen

Inga kommentarer: