onsdag 25 juni 2014

BESATT

 
Jag är ta mig tusan besatt. I kväll när jag var klar med hästeriet krävde kroppen lite betong gjutande. Idag blev det test av att gjuta in virkade dukar som ingen människa ändå använder nufötiden. Ska bli krukor hoppas jag.


Gjorde två rabarberblad också och några ljuslyktor i mjölkfrpackningar och nedan är ett av häromdagens  saker....några grejjer hamnar däremot i betonghimlen för det var fult att använda en av formarna och några saker är inte klara än

 
Eftersom silvertejpsöverdoseringsmannen finns i dans världen så har hästvärlden sin motsvarande kvinna...nu kan jag ha mina extremt utslitna joggingskor några dagar till!!!

Fick äran att rida en dinosaurie idag. Min gula springare var ledig och då får man passa på själv och en liten stund är bättre än ingen stund alls!

Skördar lite varje dag!
 
Väntar fortfarande på att Nina ska föla, nu jobbar hon övertid!!!
Sovdags
Sommarångesten börjar komma krypande....
 
//Bubbel - hatar knotten

Inga kommentarer: