söndag 27 juli 2014

TACK FÖR DET VÄDRET

 Jahapp idag skulle vi få en ledig dag för Mia har mkt bestämt bestämt att vi skulle få fritt från fölmatning några timmar och semestra och vila upp oss. Att åka iväg nåt längre insåg vi var omöjligt och det enda jag verkligen ville var att sola och bada en dag. Alltså åkte vi till bästa badplatsen vid Örken och hann precis ta årets första dopp och lägga mig på bryggan då jävlar i helvete brakade väl ovädret loss. Åska , dunder och brak och ösregn. Tack för den...inte ens en ledig dag kan man få ha i fred. Vi gav ganska snart upp och åkte hem....shit vad det åskade och regnade. Hungriga åkte vi till Klavre och käkade Thai sen blev jag trött och ville sova...jojo somnade och vaknade 4 timmar senare. VÄLBEHÖVLIGT och jätte skönt att slippa mata fölis varje timme....att få sova ut. Nu lär jag få sota för det inatt men eftersom Mia är världens snällaste sover hon här inatt och tar jouren med matning så man slipper stiga upp ....ohhhhhhhhhhhhhhhh skönt
Eftersom jag ändå inte är snygg kan jag lika väl fula till mig lite mer på alla foton :)
 
Japp det var den semestern det....
 
...Hur eller hur kan jag nu säga att jag har badat i år!!!!
 
God natt nu ska jag sova i min nybäddade säng !!
 
//Bubbel - gillar inte förstörd semesterdag

Inga kommentarer: